نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار فرهنگی > پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)
۵۵۰ بازدید

فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گرامی باد.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (آیه شریفه ۵ سوره مبارکه قصص)
✍ نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و فرخنده ترین روز خلقت است. روزی است که دیده گان جهانیان به جمال سرو زیبای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی روشن می شود. سلام‌ بر مهدی موعود (عج)، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان شیدای حضورش، حیاتی پویا می یابد. سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش فرجام ی است بر رفع ظلم ظالمان و ستم ستمگران و به برکت حضورش زمین و زمان تطهیر و مقوله عدل و داد در معنای تام محقق می گردد. سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و فروزش یقین که امید ظهورش غبار غم ها و نا امیدی ها را از دل شیفتگانش می زداید. همانکه دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ عشاق دلباخته‌، در آتش‌ هجرانش ناآرام و سوخته است.
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، ، دانشجویان، اساتید، کارکنان و سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌نماییم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا