نسخه آزمایشی
۶۹۹ بازدید

?نکات مهم انتخاب واحد?

⚠️انتخاب واحد صرفاً به صورت اینترنتی ، از طریق سامانه هم آوا ، توسط دانشجو ، مطابق با زمان بندی اعلام شده دانشگاه و براساس ورودی ( سه رقم اول شماره دانشجویی) انجام خواهد شد.

?خواهشمند است از حضور در مرکز جهت انتخاب واحد خودداری فرمایید.لازم به ذکر است انتخاب واحد هر ورودی در روز تعیین شده در تقویم آموزشی می باشد.

?انتخاب واحد از ساعت ۰۰:۰۱ تاریخ اعلام شروع و تا ساعت ۲۳:۵۹ انجام خواهد شد.

? در صورت عدم انتخاب واحد توسط دانشجو به هیچ عنوان امکان انجام انتخاب واحد توسط مرکز و یا ویرایش آن امکانپذیر نخواهد بود.

?رعایت کلیه قوانین و مقررات آموزشی از جمله رعایت همنیازی و پیشنیازی، رعایت حداقل و حداکثر واحد و… برعهده شخص دانشجو بوده و مرکز هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

◀️ حتما قبل از انتخاب واحد نیمرخ تحصیلی خود را در سامانه هم‌آوا گزینه نیمرخ تحصیلی بروز رسانی کنید.

?حداقل واحد انتخابی ۱۲ واحد
?حداکثر واحد انتخابی ۲۰واحد
?دانشجویان مشروطی که معدل کمتر از ۱۲کسب نموده اند فقط امکان اخذ ۱۴واحد دارند.

⚠️دروس معارف و مهارت مشترک  در بازه حذف و اضافه ارائه می گردد.
⚠️ جهت اخذ واحد درسی  ورزش۱ و تربیت بدنی به صورت میهمان در مرکز  آموزش علمی -کاربردی شاهین کرج ارائه می گردد لذا خواهشمند است در بازه ۲۳ بهمن ماه به سامانه آموزش هم آوا مراجعه نمایید .
⚠️درنظرداشته باشید درصورتیکه ترم آخر نیستید از دروس گروه معارف فقط یک درس اخذ نمایید مگر درس گروه معارف را در ترم های گذشته نمره قبولی کسب نکرده باشید می توانید با درسی دیگر از گروه معارف اسلامی انتخاب واحد نمایید.◀️اخذ کارورزی ۲ و پروژه تنها در صورت گذراندن ۵۰ واحد درسی مجاز خواهد بود در غیر اینصورت توسط مرکز حذف خواهد شد.

◀️ مهمان شدن در دروس کاربینی و کارورزی و پروژه ممنوع می باشد.

◀️ کارورزی ۱ پیشنیاز کارورزی ۲ می باشد.

◀️ در صورتی که در ترم های گذشته درس کاربینی را نگذرانده اید، حتما این درس را باید اخذ کنید.

◀️ هر دانشجو فقط یک بار می تواند از مرخصی تحصیلی استفاده نماید. در صورت نیاز به مرخصی تحصیلی به واحد آموزش مراجعه فرمایید.

◀️ تمام دانشجویان ورودی های مهر ۱۳۹۹ و ماقبل نیاز به اخذ سنوات تحصیلی جهت ادامه تحصیل و انتخاب واحد خواهند داشت. جهت اخذ سنوات حتما به آموزش مراجعه نمائید.

◀️ حداکثر تعداد ترم های مجاز به تحصیل برای تمام دوره ها ۵ نیمسال می باشد (بعلاوه دو نیمسال تابستان).

◀️ در صورتی که در ترم های قبلی مرخصی تحصیلی داشته اید و یا دروسی را اخذ نکرده اید که الان ارائه نشده است جهت بررسی به آموزش مراجعه نمائید.

◀️در صورتی که تعدادی درس اخذ نموده اید و پرداخت نهایی زده اید و دوباره درسی را اخذ می کنید حتما دوباره باید دروس نهایی شده و مبلغ مالی جهت نهایی شدن دروس پرداخت شود.

◀️ دانشجویانی که دارای دو نیمسال مشروطی باشند از طبق قوانین آموزشی حق ادامه تحصیل را ندارند.

????تذکر مالی:
➖بعد از انتخاب واحد نسبت به پرداخت مبلغ شهریه بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.

پس از انتخاب واحد نهایتاً تا ساعت ۲۴ همان روز فرصت پرداخت شهریه و نهایی کردن انتخاب واحد وجود دارد در صورت عدم پرداخت، انتخاب واحد به صورت اتوماتیک توسط سیستم هم آوا حذف خواهد شد.

?جهت پرداخت پس از انجام انتخاب واحد از همان صفحه انتخاب واحد گزینه ” نهایی کردن انتخاب واحد ” را انتخاب نموده و پس از پرداخت با مراجعه به صفحه انتخاب واحد از درج علامت ✅ در ستون ” تایید ” اطمینان حاصل فرمایید.

? دانشگاه جهاد دانشگاهی کرج
? دوره‌های هنر • it • مدیریت • زبان • حقوق
سایت | تلگرام | اینستاگرام ??

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا