نسخه آزمایشی
۴۳۶۶ بازدید

قابل توجه  دانشجویان کاردانی و کارشناسی که در مهر ۱۴۰۱ انتخاب واحد دارند نکات امتحانی ذیل را حتما با دقت مطالعه کنند. ‼️

۱: تمام دروسی که در سامانه هم آوا ساعت برگزاری آزمون آن ها ۰۸:۳۰ ، ۱۰:۳۰ ، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰ و ۱۷:۰۰ بوده، دروس دارای امتحانات پایان ترم کتبی می باشند.

نکته مهم امتحانات کتبی : برنامه امتحانات کتبی از قسمت تائید انتخاب واحد و برنامه هفتگی سامانه هم اوا قابل مشاهده می باشد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه ۱۰ دی  لغایت ۳۰ دی می باشد . فلذا تا قبل از اعلام، کارت ورود به جلسه از سامانه دریافت نگردد چرا که کارت ورود به جلسه ی بدون شماره صندلی فاقد اعتبار ورود به جلسه آزمون خواهد بود.

۲: تمام دروسی که ساعت آزمون آنها در سامانه هم آوا ساعت  ۱۹:۰۰ تعریف شده است، دروس دارای آزمون عملی بوده (امتحان کتبی ندارند) و  آزمون های عملی این دروس  مطابق با برنامه کلاسی درجلسه آخر از تاریخ ۰۸ دی لغایت ۱۵ دی برگزار می گردد. 

۳: تمام  دروسی ( عملی -نظری ) که ساعت آزمون آنها در سامانه هم آوا ساعت  ۰۸:۳۰ ، ۱۰:۳۰ ، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰ و ۱۷:۰۰  تعریف شده است، بخش نظری دروس طبق برنامه سامانه هم اوا به صورتی کتبی برگزار می گردد و بخش  عملی (امتحان کتبی ندارند) و آزمون های عملی این دروس  مطابق با برنامه کلاسی درجلسه آخر از تاریخ ۰۸ دی لغایت ۱۵ دی برگزار می گردد.

نکته مهم امتحانات عملی : تاریخ و ساعت آزمون مندرج در هم آوا برای این دروس (دروس دارای آزمون عملی) به هیچ عنوان ملاک برگزاری آزمون نخواهند بود.

کلیه امتحانات ترم جاری (نظری یا عملی) صرفا به صورت حضوری در مرکز برگزار می گردد فلذا حضور دانشجو در روز امتحان جهت امضای صورت جلسه امتحان ضروری می باشد.

♻️ تاریخ برگزاری آزمون های کاربینی و کارورزی ۱ و کارورزی ۲ و پروژه متعاقباً اعلام می گردد.

♻️ تاریخ برگزاری آزمون های ورزش و تربیت بدنی با هماهنگی مدرس مربوطه (سالن آزادگان)

❌تذکر مهم:
خروجی نهایی تمامی دروس (صرفا عملی،نظری- عملی، کارورزی و پروژه) که از مستندات آزمون پایان ترم دانشجو می باشد در پایان نیمسال تحصیلی توسط مدرسان محترم جمع آوری و به دانشگاه تحویل خواهد شد.

دانشجو گرامی در صورت دارا بودن شرایط  خاص و استفاده از منشی ، باید درخواست خود را به همراه مستندات پزشکی  دو هفته قبل از آزمون تحویل اداره آموزش نمائید .

دانشجوی گرامی با توجه به عدم وجود دفتر امانات داشتن کیف، جزوه ،تلفن همراه ،هندزفری،و ……ممنوع می باشد.

برچسب ها:

امتحانات7

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا