نسخه آزمایشی
۹۴۷ بازدید

قابل توجه دانشجویان گرامی،جهت برگزاری هر چه بهتر امتحانات پایان ترم به نکات زیر توجه فرمائید:

۱٫تمام دروسی که در سامانه هم آوا ساعت برگزاری آزمون آن ها ( ۰۸:۳۰ ، ۱۰:۳۰ ، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰  ) است، دروس دارای امتحانات پایان ترم کتبی می باشند.

نکته اول: برنامه امتحانات کتبی از قسمت تائید انتخاب واحد و برنامه هفتگی سامانه هم اوا قابل مشاهده می باشد .

نکته دوم:زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان: یکشنبه  ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ (تذکر:از دریافت کارت ورود به جلسه امتحان قبل از تاریخ اعلامی توسط مرکز خودداری فرمائید.)

۲.تمام دروسی که ساعت آزمون آنها در سامانه هم آوا ساعت( ۱۹:۰۰ ) تعریف شده است، دروس دارای آزمون عملی بوده (امتحان کتبی ندارند) و  آزمون های عملی این دروس مطابق با برنامه کلاسی(جلسه آخر کلاسی) از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۵ خردادماه برگزار می گردد. 

۳.تمام  دروسی ( عملی -نظری ) که ساعت آزمون آنها در سامانه هم آوا ساعت ( ۰۸:۳۰ ، ۱۰:۳۰ ، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰ ) تعریف شده است، بخش نظری دروس طبق برنامه سامانه هم آوا به صورتی کتبی برگزار می گردد و بخش عملی(ژوژمان) و آزمون های عملی این دروس مطابق با برنامه کلاسی(جلسه آخر کلاسی) از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۵ خرداد ماه برگزار می گردد.

نکته مهم : تاریخ و ساعت آزمون عملی مندرج در سامانه هم آوا برای این دروس(عملی-نظری) به هیچ عنوان ملاک برگزاری آزمون نخواهند بود.

♻️ تاریخ برگزاری آزمون های کاربینی و کارورزی ۱ و کارورزی ۲ و پروژه متعاقباً اعلام می گردد.

❌تذکر مهم:
•خروجی نهایی تمامی دروس (صرفا عملی،نظری- عملی،کارورزی و پروژه) که از مستندات آزمون پایان ترم دانشجو می باشد در پایان نیمسال تحصیلی توسط مدرسان محترم جمع آوری و به دانشگاه تحویل خواهد شد.

•دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط  خاص و استفاده از منشی ، باید درخواست خود را به همراه مستندات پزشکی دو هفته قبل از آزمون تحویل اداره آموزش نمایند .

• با توجه به عدم وجود دفتر امانات داشتن کیف، جزوه ،تلفن همراه ،هندزفری و … ممنوع می باشد.

⚠️مهم:امتحانات روز پنج شنبه(۱۴۰۲/۰۴/۰۸) به روز شنبه(۱۴۰۲/۰۴/۱۰) منتقل می شود.ساعت امتحانی و شماره صندلی دانشجویان تغییر نخواهد کرد.

برچسب ها:

امتحانات6

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا