نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > مهلت ثبت درخواست مهمان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سامانه آموزشی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ اعلام می گردد
۳۳۱ بازدید

۱٫ دانشجو پس از ثبت درخواست با مراجعه به مرکز آموزش می بایست تایید مرکز مبدا، تایید مرکز مقصد را اخذ نموده و تایید ستاد مرکزی واحد استان البرز ۱۲ ساعت بعد بصورت خودکار در سامانه اعمال می شود.
پیگیری مراحل ثبت تایید در سامانه آموزشی دانشگاه /قسمت مهمان قابل مشاهده می باشد.
۲٫ پس از تایید استان انتخاب واحد توسط دانشجو در سامانه انجام می شود.
۳٫ پرداخت شهریه بصورت اینترنتی از قسمت دسترسی/ انتخاب واحد/ پرداخت صورتحساب/ صورت می گیرد.
تذکر: عدم انجام هر کدام از موارد فوق به منزله انصراف از مهمان شدن در ترم جاری می باشد.
در صورت بروز هرگونه سوال به کارشناس خود مراجعه نمایید.

تمدید زمان درخواست مهمان نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ الی ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ اعلام می گردد

سامانه آموزشی دانشگاه (هم آوا)

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا