نسخه آزمایشی
۲۱۴ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز  علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج این رویداد با هدف ارائه طراحی بسیارخلاقانه برای هویت بصـری؛ آرم و لوگو و مسکات (شخصیت تجاری) به صاحبان صنایع آرایشی، بهداشتی و شوینده‌ها به عنوان ابزار برندینگ و تبلیغات قدرتمــند برگزار می شود.
سید مرتضی سادات حسینی، سرپرست مرکز  علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با اعلام این خبر افزود: فرهنگ سازی و اصلاح ذهنیت صاحبان کسب وکار درباره ی استفاده از هویت بصری فنی وکاربردی به وسیله متخصصان امر، ایجاد پیوند بین بازار و دانش طراحی هویت بصری، شناخت و تامین نیروی متخصص طراحی گرافیک برای ساختار تبلیغاتی و برندینگ صاحبان صنایع و نزدیک شدن هویت بصری تبلیغات به استانداردهای جهانی از اهداف این رویداد است.
وی محور این رویداد را طراحی نِشان (آرم و لوگو) عنوان کرد و گفت: بخش های رقابتی رویداد شامل بخش حرفه ای (ایده هایی که سفارش دهنده واقعی دارد)، بخش خلاقیت های تجربی شامل تمام ایده های خلاقانه و نو آوارانه هویت بصری رسیده به دبیرخانه  و نگاه ویژه می باشد که در این بخش، درجستجوی شناسایی تلاش های خلاقانه و نوآورانه در زمینه طراحــی هویت بصری جامعه هدف ؛ صاحبان صنایع، تولیدگان وفروشندگان محصولات آرایشی- بهداشتی و شوینده‌ها هستیم.
سادات حسینی با اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: برای برگزیده اول تندیس، گواهی نامه ، ۵ میلیون تومان، برگزیده دوم تندیس، گواهی نامه ، ۳ میلیون تومان و برگزیده سوم تندیس، گواهی نامه ، ۲ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته ایم.
وی تاکید کرد: آثار قابل قبول رویداد، همگی با حفظ حقوق مادی و معنوی آثار در دســــترس صاحبان صنایع یاد شده قرار خواهند گرفت و به این ترتیب به بازار کار حرفه ای معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا