نسخه آزمایشی
۲۱۸۲ بازدید


دانشجوی گرامی؛ به منظور آشنایی با درس کاربینی لطفاً موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایید:
درس کاربینی چیست؟
درس کاربینی یک درس مهارتی است که در نظام آموزش مهارتی و پذیرفته شدن دانشجو در مقاطع کاردانی-کارشناسی به صورت یک درس عملی به ارزش یک واحد در ترم اول ارائه می گردد.
– مدت زمان بازدید دانشجویان از محیط کار ۳۲ ساعت می باشد که دانشجویان باید  اقدام به بازدید از یک محیط کار مرتبط با رشته خود نمایند.
– بازدید از محیط کار باید با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت قوانین محیط کار صورت گیرد.(زمان بازدید از محیط کار واقعی به صورت گروهی در اطلاعیه بعدی از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد، حضور تمامی دانشجویان در زمان بازدید الزامی است)
خواهشمند است ابتدا راهنمای کاربینی که در  انتهای همین اطلاعیه می باشد را با دقت مطالعه نموده و سپس مطابق با فایل فرم های کاربینی، تمامی فرم ها را تکمیل و در انتها گزارش کاربینی خود که شامل مشاهدات شما از محیط کار، شغل های مرتبط، امکان راه اندازی شغل، سازمان ها و ادارات مرتبط با شغل، نقاط قوت و ضعف شغل و پیشنهادات خود را شرح دهید.
?در نهایت باید موارد ذیل تکمیل و در زمان تعیین شده به مدرس خود تحویل نمایید :

  • تفاهم نامه درس کاربینی به صورت گروهی از واحد انتشارات دریافت و با تایید مدرس محترم همچنین مهر و امضای محیط کاربینی تحویل خانم پاکزاد گردد.
  • کاربرگ های درس کاربینی به طور کامل و دقیق تکمیل و تحویل مدرس داده شود.(۵ صفحه)
  • گزارش کاربینی (به صورت گزارش نوشتاری و تصویری) علاوه بر فرم های کاربینی در قالب فایل پاورپوینت تکمیل و به صورت  لوح فشورده CD تحویل مدرس داده شود.

❌زمان تحویل تمامی مستندات درس کاربینی در بازه امتحانات می باشد.( زمان دقیق آن از طرق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد)❌
لذا در بازه تعیین شده فرم های تکمیل شده خود را تحویل مدرس محترم خود نمایید. ملاک محاسبه نمره، تکمیل کلیه فرم ها به همراه گزارش کاربینی خواهد بود.

۱٫ راهنمای درس کاربینی(کلیک نمایید)
۲٫کاربرگ های درس کاربینی(کلیک نمایید)
۳٫نمونه فرم پاورپوینت تکمیل شده از سال های قبل۱(کلیک نمایید)
۴٫نمونه فرم پاورپوینت تکمیل شده از سال های قبل۲ (کلیک نمایید)
۵٫ نمونه تفاهم نامه (کلیک نمایید)
۶٫نمونه فرم تکمیل شده کاربرگ های کاربینی(۵ صفحه) (کلیک نمایید)

?لذا دانشجویان می بایست در روز بازدید حتماً در محیط واقعی کار حضور داشته باشند?

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا