نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی البرز،کارت ورود به جلسه، و مانور آزمون پایان نیمسال اول ۱۴۰۰
۲۱۳۱۴ بازدید

دانشجوی گرامی / با سلام

  1. با توجه به بخشنامه وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و دانشگاه جامع علمی-کاربردی به تمامی مراکز دانشگاهی سراسر کشوربه استحضار می رساند
    1. تمامی آزمون های صرفاً نظری(به جز دروس آزمون هماهنگ) و بخش نظری دروس نظری – عملی پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی البرز به آدرس http://exam.jde.ir/ برگزار می گردد.(ثبت نمرات برای دروس صرفاً نظری در سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا مطابق با تقویم آموزشی می باشد)
    2. تمامی آزمون های صرفاً عملی ، بخش عملی دروس نظری – عملی همچنین کاربینی، کاروررزی، تربیت بدنی و ورزش پایان ننیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می گردد. جهت تسریع در فرایند الف) دانشجو می بایست کارهای بخش عملی خود را ابتدا در تاریخ های اعلام شده مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون،در سامانه آزمون برخط جهاددانشگاهی بارگذاری نمایند ب) سپس در تاریخ هایی که متعاقباً در سایت اعلام میشود جهت ارائه کارهای خود به دانشگاه مراجعه نماید. ج) غیبت در هر کدام از موارد اعلام شده به منزله غیبت در آزمون و درج نمره صفر می باشد د)ثبت نمرات در سامانه آموزشی دانشگاه(هم آوا) بعد از برگزاری آزمون حضوری می باشد

۱-  مانور آزمون پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی در ساعت ۹ روز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ و تمدید مانور آزمون در همان روز ساعت ۱۳ می باشد شرکت در مانور الزامی است.

۲- کارت ورود به جلسه آزمون می بایست از سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا از روز شنبه ۱۱ دی ماه دریافت گردد و در مانور آزمون در سامانه آزمون برخط جهاددانشگاهی بارگذاری گردد.(برای بارگذاری در سامانه برنامه هفتگی نیز بلامانع است)

۳- تمامی آزمون ها در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۶ در سامانه آزمون برخط جهاددانشگاهی قابل مشاهده می باشد. در صورت عدم مشاهده آزمون خود حتماً در روز سه شنبه ۱۴ دی ماه به دانشگاه مراجعه نمایید.(دانشجویانی که دارای کسری مدرک و یا بدهی مالی باشند سامانه آن ها بسته می باشد و می بایست به کارشناس رشته خود مراجعه نمایند)

۴-  آزمون های دروس هماهنگ در سامانه دیگری برگزار می گردد و اطلاعات سامانه آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می گردد.

نام کاربری و رمز عبور: مطابق با سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی(امجد) می باشد

دقت داشته باشید
حتما برای ورود به سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی وضعیت صفحه کلید گوشی-pc (کیبورد) در حالت انگلیسی باشد.

⇓برروی تصویر زیر اشاره نمایید⇓

نکته: حتماً از مرورگر (Firefox) به روز شده(Update) جهت ورود به سامانه استفاده نمایید.

سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی

سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا

حتماً موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایید

شماره ۱  الف) پاسخ تشریحی: می بایست در کادر پاسخ سوال خود را تایپ نمایید ب) پاسخ به صورت فایل: علاوه بر بارگذاری فایل حتماً در کادر این متن را تایپ نمایید (پاسخ سوال به صورت فایل ارسال گردید)

شماره ۲ فایل خود را انتخاب نمایید (حجم فایل های ارسالی با فرمت jpg، ،pdf ، فایلzip و فایل صوتی حداکثر ۵ مگا بایت)

شماره ۳ پس از انتخاب فایل حتماً بارگذاری فایل ضمیمه را انتخاب نمایید و پس از آپلود، فایل خود را مشاهده نمایید .

شماره ۴ حتماً پس از پاسخ به هر سوال گزینه ارسال پاسخ را انتخاب نمایید

شماره ۵ پس از پاسخگویی به تمامی سوالات حتماً گزینه پایان آزمون را انتخاب نمایید.

نکته بسیار مهم: درصورتی که جواب سوال را نمی دانید حتماً در کادر این متن را تایپ نمایید (قادر به پاسخگویی به سوال نمی باشم)

                                  در صورت عدم رعایت موارد فوق پاسخ شما ثبت نخواهد شد 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا