نسخه آزمایشی
۴۴۳ بازدید

کارگاه طراحی‌ و تدوین دوره های بلند مدت (مقطع دار) با تمرکز بر آموزش عالی مهارتی به همت مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان البرز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی کرج این کارگاه که ویژه مدرسان دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان های البرز و تهران (تهران غرب و تهران شرق) بود، با سخنرانی آقای دکتر مصطفی یوسفی طزرجان رییس دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان البرز و با حضور جمعی از مدرسان روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات مرکز آموزش کوتاه مدت شماره یک جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار گردید.

دکتر فرشید خانجانیان, مدرس این کارگاه با تاکید بر تدوین رشته هایی که شغل آن ها در جامعه موجود بوده ولی رشته دانشگاهی آن ها وجود ندارد، گفت: مراکز علمی کاربردی باید در بازنگری تدوین دروس و رشته ها اهتمام ورزند.

وی در این کارگاه با تبیین اهمیت و ضرورت برنامه ریزی درسی مهارتی در دانشگاه های نسل سوم، چهارم و پنجم به واکاوی تجارب بین المللی برنامه ریزی درسی مهارتی و دوره های مقطع دار (تجربه ی زیسته ی دانشگاه های علمی کاربردی کشور آلمان) پرداخت.

تحلیل و تبیین مفاهیم و محتوای دوره های مقطع دار دانشگاه با رویکرد آموزش عالی مهارتی و طراحی دوره های بلندمدت(مقطع دار)؛ شیوه و ساز و کارهای تدوین به همراه تحلیل ابزارها و کاربرگ های مورد نیاز از سر فصل های این کارگاه بود.

گفتنی است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا