نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > پیام تبریک سرپرست مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی کرج به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی
۱۹۴۹ بازدید

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

در آستانه سال تحصیلی جدید ، یاد و خاطره حماسه سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه دانشجویان شهید را گرامی می‌داریم و بر روح بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی درود می‌فرستیم.

تقارن هفته دفاع مقدس و ایامی که متبرک به نام و یاد سید و سالار شهیدان(ع) و بزرگداشت ایثارگری‌های خاندان باکرامت ایشان و پیام‌آوران آگاهی و عزّت حسینی است، را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز، بویژه دانشجویان نوورود تبریک و تهنیت می‌گوییم. امید است این تقارن و همزمانی، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.

اینجانب طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را بر پویندگان طریق علم و معرفت، استادان فرهیخته و دانشجویان گرامی که با آغاز مهرماه، فصل رویش مهربانی و خردورزی، با گام‌های کوچک و بزرگ اما اندیشه‌های پاک و سترگ، فضای دانشگاه را مزین می‌نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است در سال تحصیلی جدید، در سایه عنایات الهی و توجهات ولی عصر(عج)، در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و بسط امید در پیکر جامعه همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم و سالی سرشار از سلامتی ، بهروزی ، موفقیت تحصیلی و هدایت  از خداوند متعال را برای شما خواهانم.

و من الله التوفیق
سید مرتضی سادات حسینی
سرپرست مرکز آموزش علمی – کاربردی
جهاد دانشگاهی کرج

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا