نسخه آزمایشی
۴۱۳ بازدید

 

مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی کرج در گروه آموزشی فرهنگ و هنر، مدیریت و آی تی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا واحد البرز، سرپرست مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی البرز از آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور  در ۱۵کد رشته محل کاردانی و  ۱۰ کد رشته محل کارشناسی برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ در مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاددانشگاهی البرز خبر داد.

سید مرتضی سادات حسینی روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه در چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز با توجه به طرح آمایش استان البرز برای اولین بار در حوزه گردشگری، دانشجو می پذیرد و رشته دوخت و تکنولوژی لباس و روابط عمومی در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز امسال به رشته های این مرکز افزوده شده است.

وی گفت: رشته های هنری که این مرکز به صورت تخصصی در آن دانشجو می‌پذیرد شامل طراحی لباس، گرافیک، عکاسی، نقاشی، معماری،دوخت و تکنولوژی لباس، انیمیشن و گردشگری است که هر کدام از رشته‌ها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در دو یا سه گرایش پذیرای دانشجویان است.

سادات حسینی افزود: علاوه بر حوزه هنر، این دانشگاه در گروه مدیریت شامل مدیریت کسب و کار، مدیریت فرهنگی، روابط عمومی و مترجمی زبان های خارجی و بورس همچنین در گروه it در رشته‌های  اینترنت و شبکه های گسترده، فناوری اطلاعات و برنامه‌سازی کامپیوتر در دو مقطع کارشناسی و کاردانی هم دانشجو می‌پذیرد.

این مسئول با اشاره به امتیازهای این مرکز تصریح کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج به عنوان تنها مرکز تخصصی در حوزه هنر در استان البرز است که رویکردی کارآفرینانه دارد و تلاش دارد آموزش‌ها را به صورت کاملاً کاربردی به دانشجویان ارائه دهد.

سرپرست مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج ادامه داد: یکی از مزیت‌های این مرکز دانشگاهی برخورداری از صندوق قرض الحسنه دانشجویی است که دانشجویان می‌توانند به سهولت از تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق با اقساط ۱۶ ماهه برای پرداخت شهریه و یا پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینانه خود استفاده کنند.

وی همچنین از امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج خبر داد و گفت: این مرکز با به کارگیری اساتید مجرب و نامی در سطح ملی و بین المللی و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت‌های کامپیوتری، کارگاه تخصصی خیاطی، استودیو و آتلیه مجهز عکاسی، کتابخانه و… مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود و سالانه شاهد کسب مقام های برتر مدرسان و دانشجویان در جشنواره ها و مسابقات استانی،کشوری و ملی هستیم.

سادات حسینی در خصوص نحوه ثبت‌نام در این دانشگاه گفت: علاقه‌مندان هم اکنون می توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه واقع در کرج – عظیمیه – میدان گلستان – خیابان میخک و یا همچنین از ۲۲ مردادماه مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور در رشته مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۹۸-۰۲۶ تماس حاصل نمایند.

متن خبر ایسنا

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا