نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار پژوهش > نمایش دستاوردهای پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در هفته پژوهش
۸۵۰ بازدید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، غرفه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه مدرسان و دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش ۱۶ آذر در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برپا شد.

در این غرفه آثار دانشجویان رشته های گرافیک، نقاشی، معماری، عکاسی، طراحی دوخت و رشته های دیگر در قالب تابلوهای تکنیک سیاه قلم که طراحی کاملا حرفه ای و بدون کپی دانشجو از پرتره و اشیاء است، تابلوفرش، تابلوی سه بعدی با تکنیک جدیدی از هنر گرافیکی و عکاسی که از از سه زاویه مختلف دید، تصاویر مختلفی از تابلوها را نشان می دهد، به نمایش گذاشته شد.
همچنین طراحی لباس با رویکرد تجاری و برندسازی توسط دانشجویان انجمن علمی رشته طراحی لباس این مرکز برای مشاغل مختلف در این غرفه قابل توجه بود.

دوخت های سنتی با هدف احیاء نقوش و دوخت های اصیل ایرانی مناطق مختلف کشور به صورت ابریشم دوزی بر روی لباس و انواع رومیزی، دستمال، کیف و کفش و لباس از دیگر آثار برجسته این غرفه محسوب می شد.
آثار به نمایش گذاشته شده در این غرفه بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت که در این راستا سفارشات زیادی نیز جهت خرید به ثبت رسید.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی شخصیت شناسی و بازاریابی به همت دفتر پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز روز دوشنبه ۱۸ آذر برگزار شد.
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با همکاری استانداری، مراکز علمی و پژوهشی استان و مشارکت دستگاه‌های مختلف در ۲ سالن و در قالب ۱۵۰ غرفه به مدت یک هفته ادامه دارد.
برنامه‌های هفته پژوهش استان البرز از ۱۶ تا ۲۲ آذر برگزار می‎شود. ۲۳ تا ۲۸ آذرماه هفته ملی پژوهش و فناوری نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا