نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار فرهنگی > مراسم تقدیر از مدیر گروه عکاسی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد
۷۲۴ بازدید

مراسم تقدیر مدرس نمونه سال ۱۳۹۹  ،در مراسمی از جناب آقای  امیرحسین بابایی، مدیر گروه عکاسی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به عنوان مدرس نمونه مرکز در سال ۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم که با حضور آقای فیروزی، رییس جهاد دانشگاهی البرز و معاونان ایشان و کارکنان این مرکز برگزار شد، استاد بابایی از خاطرات شیرین خود با دانشجویان صحبت کرد و گفت: امروز من بزرگ ترین سرمایه های دنیا را دارم و این سرمایه ها، دانشجویانی هستند که موقع خداحافظی با وجود اینکه نیازی به من نداشتند، پشت سرم گریه کردند.

وی بر اهمیت رفتار درست یک مدرس تاکید کرد و افزود: مدرس باید روال صداقت را در پیش بگیرد و این روال کار من در تدریس بود و امروز می بینم که نتیجه خوبی گرفته ام.

امیرحسین بابایی دانش آموخته رشته کارگردانی سینما و کارشناس ارشد رشته ادبیات دراماتیک از دانشگاه هنر تهران، تهیه کننده، فیلمساز و نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس است.

از تالیفات وی می توان به «بررسی نمایشنامه های آرمان امید از منظر نقد تکوینی» و فیلمنامه های بلند: غروبی (۱۳۸۳)، سنجاقک ها (۱۳۸۴)، نشانی (۱۳۹۰)، پول خون (۱۳۹۴)، صد سال تنهایی (۱۳۹۵)، افشا (۱۳۹۶)، شیب تند (۱۳۹۶)، سریال ۲۰ قسمتی دل تا (۱۳۹۷) اشاره کرد.

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا