نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > قابل توجه متقاضیان جدید الورود مقطع کاردانی و کارشناسی(پذیرش مهرماه ۱۴۰۱)
۲۸۵۱ بازدید

   بسمه تعالی

ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار علم و دانش و آغاز سال تحصیلی جدید  و عرض خیر مقدم به متقاضیان گرامی جدیدالورود  ، سال تحصیلی جدید سالی سرشار از سلامتی ، بهروزی ، موفقیت تحصیلی و هدایت  از خداوند متعال را برای شما خواهان هستیم. (زمان ثبت نام از روز دوشنبه ۱۱ مهرماه الی روز شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ مراجعه حضوری به دانشگاه)

 

مشاهده نتیجه کارشناسی

مدارک لازم برای ثبت‌نام مقطع کارشناسی :
۱- شش قطعه عکس (همانند عکس پرسنلی) پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.
۲- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.(۱ سری)
۳- تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.(۱سری)
۴- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام دو برگ تصویر آن.

۵- اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.(دو سری)

دانلود کاربرگ ۱۰۳ (تائید معدل)

توجه : مدرک باید دارای معدل کل باشد در غیر اینصورت داشتن گواهی فراغت از تحصیل معدل دار الزامی است.

۶- اصل کارت پایان خدمت، معافیت دائم

* دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا معافیت ندارند، جهت دریافت معافیت تحصیلی به لینک های زیر مراجعه نمایندو پس از ثبت درخواست به همراه مدارک به دانشگاه مراجعه نمایند:

راهنمایی معافیت تحصیلی

سامانه دریافت معافیت تحصیلی

 

نکته : در صورتیکه در دانشگاه دیگری تحصیل نموده اید و درخواست معادل سازی دروس را دارید، هنگام ثبت نام ریز نمرات تائید شده خود را به کارشناس تحویل نمائید. معادل سازی فقط در زمان ثبت نام ممکن می باشد.

نکته : دانشجویانی که از سهمیه ایثارگران در زمان ثبت نام استفاده نموده اند حتماً می بایست جهت اعمال سهمیه در سامانه آموزشی دانشگاه و بهره مندی از مزایا نامه  معرفی نامه خود را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت و به دانشگاه ارائه نمایند. مسئولیت عدم ارائه نامه فوق  بر عهده شخص دانشجو می باشد.


مشاهده نتایج کاردانی

مدارک لازم برای ثبت‌نام مقطع کاردانی  :

۱- شش قطعه عکس (همانند عکس پرسنلی) پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.
۲- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.(۱ سری)
۳- تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.(۱سری)
۴- اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.(۲ سری)
۵-گواهینامه موقت دارای اعتبار برای جهت دانش‌آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.(۲سری)

۶- اصل کارت پایان خدمت، معافیت دائم

* دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا معافیت ندارند، جهت دریافت معافیت تحصیلی به لینک های زیر مراجعه نمایند و پس از ثبت درخواست به همراه مدارک به دانشگاه مراجعه نمایند :

راهنمایی معافیت تحصیلی

سامانه دریافت معافیت تحصیلی

۷- کد رهگیری تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم به نام مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی کرج (قبل از مراجعه حتماً کد رهگیری را دریافت کرده باشید)

سامانه تاییدیه تحصیلی دیپلم

نکته : در صورتیکه در دانشگاه دیگری تحصیل نموده اید و درخواست معادل سازی دروس را دارید، هنگام ثبت نام ریز نمرات تائید شده خود را به کارشناس تحویل نمائید. معادل سازی فقط در زمان ثبت نام ممکن می باشد.

نکته : دانشجویانی که از سهمیه ایثارگران در زمان ثبت نام استفاده نموده اند حتماً می بایست جهت اعمال سهمیه در سامانه آموزشی دانشگاه و بهره مندی از مزایا نامه  معرفی نامه خود را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت و به دانشگاه ارائه نمایند. مسئولیت عدم ارائه نامه فوق  بر عهده شخص دانشجو می باشد.

♦♦♦

آدرس دانشگاه: کرج – عظیمیه – میدان مهران – میدان گلستان – گلستان ششم غربی( میخک) مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی کرج
شماره تماس: ۰۲۶۳۳۱۹۸

برچسب ها:

جدید الورود16

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا