نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی البرز،کارت ورود به جلسه، جلسه توجیهی و مانور آزمون پایان نیمسال دوم۱۴۰۰-۱۳۹۹
۸۴۳۴ بازدید

با توجه به بخشنامه وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و دانشگاه جامع علمی-کاربردی به تمامی مراکز دانشگاهی سراسر کشوربه اطلاع می رساند

  1. تمامی آزمون های صرفاً نظری(به جز دروس آزمون هماهنگ) و بخش نظری دروس نظری – عملی پایان نیمسال دوم۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی البرز به آدرس http://exam.jde.ir/ برگزار می گردد.
  2. تمامی آزمون های صرفاً عملی ، بخش عملی دروس نظری – عملی همچنین کاربینی، کاروررزی، تربیت بدنی و ورزش پایان نیمسال دوم۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت حضوری برگزار می گردد. الف) دانشجو می بایست کارهای بخش عملی خود را ابتدا در تاریخ های اعلام شده مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون،در سامانه آزمون برخط جهاددانشگاهی بارگذاری نمایند ب) سپس در تاریخ هایی که متعاقباً در سایت اعلام میشود جهت ارائه کارهای خود به دانشگاه مراجعه نماید. ج) غیبت در هر کدام از موارد اعلام شده به منزله غیبت در آزمون و درج نمره صفر می باشد د) لیست این دروس به شرج ذیل می باشد.

آزمون های صرفاً عملی ، بخش عملی دروس نظری – عملی همچنین کاربینی، کاروررزی، تربیت بدنی و ورزش

۱- شرکت در جلسه توجیهی آزمون برخط جهاددانشگاهی روز دوشنبه مورخ ۲۴ خردادماه ساعت ۱۰ و  مانور آزمون پایان نیمسال دوم۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی در ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۴ خرداد و تمدید مانور آزمون روز ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ الزامی است.(آدرس وبینار جلسه توجیهی متعاقباً در سایت دانشگاه اطلاع رسانی می گردد)

۲- کارت ورود به جلسه آزمون می بایست از سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا از روز یکشنبه ۲۳ خردادماه دریافت گردد و در مانور آزمون پایان نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سامانه آزمون برخط جهاددانشگاهی بارگذاری گردد.

۳- تمامی آزمون ها در روز دوشنبه ۲۴ خردادماه از ساعت ۱۴ در سامانه آزمون برخط جهاددانشگاهی قابل مشاهده می باشد. در صورت عدم مشاهده آزمون خود حتماً در روز سه شنبه ۲۵ خردادماه به دانشگاه مراجعه نمایید.(دانشجویانی که دارای کسری مدرک و یا بدهی مالی باشند سامانه آن ها بسته می باشد و می بایست به کارشناس رشته خود مراجعه نمایند)

۴-  آزمون های دروس هماهنگ در سامانه دیگری برگزار می گردد و اطلاعات سامانه آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می گردد.(دانشجویان به غیر از ترم یک)

نام کاربری :کدملی (ده رقمی)‌    رمز عبور: کدملی (ده رقمی)‌

دقت داشته باشید
حتما برای ورود به سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی وضعیت صفحه کلید گوشی-pc (کیبورد) در حالت انگلیسی باشد.

⇓برروی تصویر زیر اشاره نمایید⇓

نکته: حتماً از مرورگر کروم (chrome) به روز شده(Update) جهت ورود به سامانه استفاده نمایید.

سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی

سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا

حتماً موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایید

شماره ۱  الف) پاسخ تشریحی: می بایست در کادر پاسخ سوال خود را تایپ نمایید ب) پاسخ به صورت فایل: علاوه بر بارگذاری فایل حتماً در کادر این متن را تایپ نمایید (پاسخ سوال به صورت فایل ارسال گردید)

شماره ۲ فایل خود را انتخاب نمایید (حجم فایل های ارسالی با فرمت jpg  و یا pdf و فایل صوتی حداکثر ۵ مگا بایت)

شماره ۳ پس از انتخاب فایل حتماً بارگذاری فایل ضمیمه را انتخاب نمایید و پس از آپلود، فایل خود را مشاهده نمایید .

شماره ۴ حتماً پس از پاسخ به هر سوال گزینه ارسال پاسخ را انتخاب نمایید

شماره ۵ پس از پاسخگویی به تمامی سوالات حتماً گزینه پایان آزمون را انتخاب نمایید.

نکته بسیار مهم: درصورتی که جواب سوال را نمی دانید حتماً در کادر این متن را تایپ نمایید (قادر به پاسخگویی به سوال نمی باشم)

                                  در صورت عدم رعایت موارد فوق پاسخ شما ثبت نخواهد شد 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا