نسخه آزمایشی
۱۱۱۸ بازدید

مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی ثبت نام می کند:

دوره آموزشی سازه های چوب و رزین ـ وودگلس و دایموندگلس

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، مرکز آموزش علمی کاربردی این نهاد اقدام به برگزاری دوره آموزشی سازه های چوب و رزین ـ وودگلس و دایموندگلس کرده است.

محسن داورپناه، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر افزود: این دوره برای نخستین بار در این مرکز برگزار می شود و آموزش تلفیق چوب و مواد ابستره رزین اپوکسی به همراه آموزش انواع قالب گیری ها برای ساخت انواع میز،کانتر آشپزخانه، میزهای جلو مبلی به صورت اجرایی و عملیاتی ارائه خواهد شد.

وی گفت: تکنیک ابستره رزین اپوکسی واکرلیک که این روزها بسیار مرسوم شده است به هنری گفته می شود که کاملا ذهنی و به دور از واقعیت بوده و اثری از رئالیسم در آن دیده نمی شود و به دلیل اینکه در کارهای ابستره رنگ ها اتفاقی در کنار هم قرار می گیرند، این کارها ارزش هنری خاصی به خود می گیرند که امکان خلق اثر دیگر شبیه آن ها وجود ندارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این دوره به دانشجویانی که دنبال کسب مهارت و درآمد هستند، کمک می کند در مدت زمان بسیار کوتاه با این مهارت پول ساز آشنا شده و محصولات خود را وارد بازار کنند.

گفتنی است در برگزاری این دوره سعی بر آن است تا شرکت کنندگان توانایی راه اندازی کارگاه خانگی خود را با حداقل سرمایه کسب کنند.
ثبت نام برای عموم دانشجویان دانشگاه های استان البرز آزاد است و تاریخ برگزاری این دوره به زودی اعلام خواهد شد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر فرهنگی مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۶۳۲۵۴۳۷۹۰ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا