نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار پژوهش > تبریک انتصاب جناب آقای دکتر حمیدرضا رضایی مدیرگروه محترم روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج
۳۲۱ بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با حکم مجتبی عبداللهی استاندارالبرز «حمیدرضا رضایی» بعنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد.

در متن این حکم آمده است

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز» منصوب می شوید.

انتظار است، با بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه و متعدد در جهت تهیه و تنظیم برنامه‌های راهبردی به منظور انجام دو امر مهم ارتباطات و اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط مطلوب با رسانه های گروهی و جمعی، بخش‌های خبری صدا و سیما، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، خبرگزاری و فعالان فضای مجازی، تشکیل شورای اطلاع رسانی به منظورپیشبرد اهداف، انجام مستمر افکار سنجی از اقدامات در راستای ارائه بازخوردهای دقیق از فعالیت‌ها، ضرورت آموزش و بالابردن سطح مهارتی روابط عمومی های فرمانداری‌ها و دستگاه های اجرایی، جلب مشارکت حداکثری این مجموعه ها در تولید خبر و هم افزایی در انجام ماموریت های ذاتی به کارگیری شیوه های نوآورانه و مبتکرانه در تشریح مواضع و اقدامات و برنامه ها، تحقق نهضت تبیین روایتگری عالمانه و خلاقانه از دستاوردهای حوزه های مختلف اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال انجام وظایف محوله را در چارچوب قوانین و مقررات و در راستای منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و اهداف عالیه دولت محترم مردمی ایران قوی به انجام رسانید. توفیق روزافزون شما را از درگاه پروردگار مسئلت دارم

گفتنی است حمیدرضا رضایی از اساتید برجسته رشته روابط عمومی و خبرنگاری و دارای مجموعه ای ازسوابق مدیریتی، فرهنگی، رسانه‌ای و فنی است.
مدرس نمونه سال ۹۷ و مدرس شایسته سال ۹۸ و ۹۹ درعلوم ارتباطات و مدیرگروه رشته روابط عمومی مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرزو جهاد دانشگاهی کرج و سالها بعنوان یک چهره رسانه ای فعال نیز شناخته شده است و دارای تالیفات متعددی در حوزه علوم ارتباطات ورسانه می باشد وکتابهایی باعناوین تعامل یاتقابل درروابط عمومی، رسانه شناسی در روابط عمومی؛ خبرنویسی به زبان ساده و قلاب تیتر منتشر کرده است.
وی همچنین دارای سوابق مدیریتی متعدد در ادارات شهرستانهای ورزش و جوانان استان البرز بوده و تحصیلات آکادمیک خود تا کارشناسی را در رشته روابط عمومی؛ کارشناسی ارشد را مدیریت رسانه های ورزشی و مقطع دکتری را در رشته مدیریت ورزشی ادامه داده است.

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با افتخار و با اهدای نیکوترین تحیات انتصاب شایسته جناب آقای دکتر حمید رضا رضایی را بعنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز را تبریک عرض می کند . امیدواریم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجارب و توانمندی خود در اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا