نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار پژوهش > به همت مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد مسابقه طراحی سر در مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج
۷۲۲ بازدید

مسابقه طراحی سردر مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با حضور ۱۲ نفر از دانشجویان رشته معماری به صورت حضوری و با داوری اساتید معماری به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، سید مرتضی سادات حسینی، رییس این مرکز  با اعلام این خبر افزود: این مسابقه با هدف توجه به پیشینه شکوهمند معماری ایرانی، توجه به فرهنگ هنر سرزمین ایران، توجه به هویت دانشگاه جامع علمی-کاربردی با نگاهی به توسعه همزمان علمی و کاربردی جهت آینده مرکز آموزش برای چشم انداز حداقل ده ساله آینده مرکز آموزش طراحی و برگزار شد.

وی اظهار کرد: نمایش موقعیت منحصر به فرد مرکزآموزش میان دانشگاههای کشور، دعوت کنندگی سر درب و گشودگی آن برای جوانان سرزمین جهت رشد فردی و اجتماعی، توجه به نوگرایی وابسته به زمینه بومی از محورهای برگزاری این مسابقه بود.

رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در پایان از تلاش های صورت گرفته در برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

در این مسابقه معصومه محلاتی، طاهره محمودی ، لیلا نوری، با رای هیئت داوران به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده دوم، سوم و چهارم معرفی شدند.

اساتید بزرگواری که این مسابقه را داوری نمودند به ترتیب حروف الفبابه شرح ذیل می باشد:

آقای دکتر سعید امیری
آقای دکتر علی شجاعی
آقای دکتر قاسم علیپورخبیر
آقای دکتر امیرمحمد نیک روی
خانم دکتر سمانه هاشم زهی

*لازم به ذکر است مسابقه دیگری با همین موضوع در اردیبهشت۱۴۰۱ برگزار خواهد تا سه نفر برگزیده بعدی تعیین و طرح برتر در مسابقه فینال با رقابت شش نفر برگزیده این دو مسابقه انتخاب گردد.*

طرح: معصومه محلاتی، نفر دوم

طرح: طاهره محمودی، نفر سوم

طرح: لیلا نوری، نفر چهارم

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا