نسخه آزمایشی
۲۴۳ بازدید

بزرگداشت روز معمار با عنوان نگاهی به آینده معماری داخلی

این گرد همایی به میزبانی مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاددانشگاهی کرج و موسسه آموزش عالی علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی کشور وبا همکاری سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری* *فردیس و حوزه هنری البرز در سالن ایثار برگزار شد.

در این بزرگداشت سخنرانی همچون دکتر مهرنوش اقدسی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و پژوهشگر و مدرس دانشگاه، دکتر سعید امیری پژوهشگر دوره معماری و دکتر علی شجایی حضور داشتند.

دکتر علی شجاعی ضمن فرارسیدن تبریک روز جهانی معمار گفتند: این همایش از سال ۱۳۹۰با حمایت آقای امیری آغاز گردید که به طور مستمر هرساله به جزء دوران کرونا برگزار شده و امسال با حضور دکتر اقدسی مجددا برپا شده است.

وی در ادامه از پرفسور ایرج اعتصام و زنده یاد مهندس ایرج کلانتری به عنوان اساتید از دست رفته یاد کردند و در خصوص اجرای مسابقات طراحی تشکر نمودند.

در ادامه ی همایش دکتر اقدسی از استاد دانشگاه و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد ضمن تشکر از مدیران و مسئولین دانشگاه افزود : جهاد دانشگاهی کرج به سمت بهره مندی از مقوله کاهش مصرف انرژی به موضوعات مختلفی پرداخته است .

اقدسی در خصوص معماری پایدار و توسعه معماری پایدار در ابعاد اجتماعی گفت: اقتصاد ومحیط زیست به صورت جزئی تر در بررسی واحد های ساختمانی پرداخته شود و به الگوی مصرف وبه اصطلاح آن و به سمت معماری روز دنیا پایدار باشد.

عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد مطرح کرد: یکی از موضوعات در خصوص مدیریت مصرف آب در کشور و اشاره استحصال آب در شهر رودسر ، گیلان و همینطور احیای درختان در حال انقراض توسط انجمن گهلای هورامان کردستان است.

وی درادامه با اشاره به افزایش کیفیت زندگی افزود : بحث سلامت انسان در محیط زیست و اصلاح معمای سبز و تراژدی کم مصرف بودن انرژی در ساختمان مورد توجه قرار بگیرد.

جناب آقای فیروزی رئیس محترم جهاد دانشگاهی البرز و جناب آقای شکریان معاون محترم آموزش جهاد دانشگاهی البرز از مهمانان ویژه این گردهمایی بودند.

**روابط عمومی دانشگاه علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا