نسخه آزمایشی
۳۱۷ بازدید

 

 نتایج ثبت نام کاردانی ورودی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار علم و دانش و آغاز سال تحصیلی جدید  و عرض خیر مقدم به متقاضیان گرامی جدیدالورود  ، سال تحصیلی جدید سالی سرشار از سلامتی ، بهروزی ، موفقیت تحصیلی و هدایت  از خداوند متعال را برای شما خواهان هستیم.

متقاضیانی که پیش ثبت نام کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ترم مهرماه ۱۴۰۱ را انجام داده اند می توانند از طریق لینک ذیل نسبت به مشاهده وضعیت قبولی و محل قبولی خود اقدام نمایند :

مشاهده نتایج کاردانی

مدارک لازم برای ثبت نام :

  1. کپی تمام صفحات شناسنامه ( هر برگه از شناسنامه بر روی یک کاغذ A۴ و بر روی مرکز صفحه کپی شود. )
  2. کپی کارت ملی یا کپی برگه درخواست کارت ملی ( پشت و روی کارت ملی هرکدام بر روی یک کاغذ A۴ و مندرج بر روی مرکز صفحه کپی شود. )
  3. اصل مدرک دیپلم ( گواهی موقت دیپلم ) و سه نسخه کپی از آن ( توجه نمائید هر برگه بر روی یک کاغذ A۴ و کپی شده بر روی مرکز صفحه باشد. )
  4. تاییدیه تحصیلی (جهت دریافت با یک نسخه از کپی دیپلم  به واحد انتشارات یا سایت  https://emt.medu.ir (سامانه تاییدیه تحصیلی )مراجعه نمائید.
  5. کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم آقایان ( پشت و روی کارت هرکدام بر روی یک کاغذ A۴ و مندرج بر روی مرکز صفحه کپی شود. )دانشجویان  آقایی که متقاضی استفاده از معافیت تحصیلی هستند حهت راهنمایی (اینجا )کلیک نمایند.
  6. ۶ قطعه عکس ۳ در ۴ ( عکس ها حتما رنگی، زمینه سفید با رعایت پوشش و موازین اسلامی برای خانم ها و آقایان و پشت نویسی شده تحویل گردد. )
  7. اصل ریز نمرات دانشگاه یا رشته قبلی کاردانی و یا کارشناسی جهت معادل سازی ( در صورت نیاز دریافت نامه از مرکز )

سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم

 

برای دانلود سایر سرفصل های دروس از لینک ذیل استفاده نمایید(بر روی گروه مربوطه کلیک نمایید سپس نام رشته خود را در کادر تایپ نمایید)

سرفصل دروس مصوب دانشگاه جامع علمی – کاربردی

زیرگروه آموزشی

کاردانی

صنعت

مدیریت و خدمات اجتماعی

فرهنگ و هنر

کشاورزی

 

برچسب ها:

ورودی جدید2

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا