نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان حق‌التدریس | سال ۱۳۹۹
۲۸۵۲ بازدید

فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان حق‌التدریس مراکز آموزش عالی غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال ۱۳۹۹

دانشگاه جامع علمی کاربردی از واجدان شرایط تدریس در مراکز آموزش علمی‌کاربردی تحت نظارت این دانشگاه دعوت به ثبت‌نام و همکاری می‌نماید. متقاضیان محترم می‌توانند مدارک خود را جهت ثبت‌نام از طریق سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه به آدرس https://jam.uast.ac.ir  ارائه نمایند. افراد واجد شرایط مندرج در متن فراخوان از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ به مدت چهار هفته (تا ۱۳۹۹/۰۷/۳۰) تمامی مدارک و مستندات را مطابق با راهنمای سامانه بارگذاری و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه فوق‌الذکر اقدام نمایند.

تذکر ۱: در بخش اطلاعات تحصیلی متقاضیان صرفاً مدارک تحصیلی اخذ شده (گواهی‌نامه موقت و یا دانشنامه) را بارگذاری و از ارائه گواهی دفاع، آزمون جامع دکتری و همانند آن خودداری نمایند (حداقل مدارک تحصیلی در دو مقطع آخر می‌بایست ثبت شود).

تذکر ۲: فقط به درخواست‌هایی ترتیب اثر داده خواهد شد که در بازه زمانی فراخوان در سامانه مذکور ثبت شده و متقاضی کد رهگیری از سامانه اخذ کرده باشد.

تذکر ۳: در بخش تشکیل پرونده دروس تخصصی، متقاضی مجاز به انتخاب صرفاً یک گروه درسی متناسب با مدارک تحصیلی خود می‌باشد. پس از انتخاب گروه درسی، متقاضی حداقل ۱ و حداکثر ۱۰ عنوان درس-مرکز می‌بایست انتخاب کند که در این مرحله توجه به شرایط تدریس هر درس الزامی است (برای دسترسی به سرفصل برنامه­های درسی به آدرس uast.ac.ir بخش آموزش و سپس به سرفصل برنامه‌های مصوب مراجعه شود).

شایان ذکر است در این مرحله متقاضیان صرفا مدارک شناسنامه­ای و تحصیلی خود را بارگذاری می­کنند. پس از بررسی اولیه از سوی دانشگاه و احراز شرایط اولیه، متقاضیان می­بایست نسبت به بارگذاری مدارک تکمیلی در بازه زمانی که اعلام می­شود، اقدام نمایند. از این­رو ضروری است متقاضیان به تناوب به سامانه مراجعه کنند تا در صورت لزوم پرونده خود را ویرایش و یا نسبت به ارسال اطلاعات تکمیلی اقدام نمایند.

توجه ۱: اگر پیش از پرداخت وجه ثبت­نام و گرفتن کد رهگیری در مراحل مختلف، اطلاعاتی به اشتباه در سامانه ثبت کرده باشد، می تواند با انتخاب گزینه فراخوان از منوی سمت راست و بالای صفحه به صفحه اول مراجعه کرده و با انتخاب گزینه لغو شرکت در فراخوان ۹۹، ثبت نام را از ابتدا آغاز نماید. شایان ذکر است، اطلاعات وارد شده حذف نشده و قایل ویرایش خواهد بود.

توجه ۲: اگر متقاضی پس از گرفتن کد رهگیری متوجه ثبت اطلاعات اشتباه شده باشد، می­تواند درخواست خود را به در بازه زمانی فوق­الذکر به واحد استانی اعلام نماید تا با برگشت پرونده، امکان ثبت اطلاعات مجددا فراهم شود.

پیوست ها

متن فراخوان برای متقاضیان تدریس گروه‌های تخصصی آموزشی (غیر از گروه معارف)

متن فراخوان برای متقاضیان تدریس گروه‌ معارف

تعهد نامه متقاضیان برای شرکت در فراخوان

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه جامع جذب و مدرسان در مرحله دوم

راهنمای تشکیل پرونده الکترونیکی در مرحله دوم

سامانه جذب مدرسان

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا