نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > تمدید ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تا ۱۶ مهرماه
۶۵۵ بازدید

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج از تمدید ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، محسن داورپناه اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی مهرماه سال جاری، در ۲۹ رشته دانشجو می پذیرد.

وی افزود: مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی تمدید شده است  و داوطلبان تا ۱۶ مهرماه ۹۹ امکان ثبت نام دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مجوز پذیرش در ۲۹ کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو دارد از افزایش تعداد ۶ کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو در این مرکز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: رویکرد غالب رشته های این مرکز هنری است اما در حوزه‌های مدیریتی، فناوری اطلاعات و بورس نیز جذب دانشجو داریم.

داورپناه ادامه داد: طراحی و الگو سازی پوشاک، مدیریت امور فرهنگی، روابط عمومی و مدیریت بورس در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار در مقطع کاردانی ناپیوسته رشته های جدید مرکز محسوب می شوند.

همچنین این مرکز همچون سال های گذشته در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک، معماری و فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرایش های مختلف در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و رشته های بازی سازی رایانه ای، اینترنت و شبکه های گسترده، برنامه سازی کامپیوتری، سینما، انیمیشن، طراحی لباس، چاپ پوشاک و بورس جذب دانشجو دارد.

این مسئول گفت: علاقه‌مندان برای پیش‌ثبت‌نام و گرفتن مشاوره رایگان و در صورت تمایل هماهنگی برای ثبت نام حضوری می‌توانند به پایگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی البرز به نشانی www.jalborz.ir مراجعه نمایند.

وی گفت: متقاضیان همچنین می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمایند.

داورپناه ادامه داد: با توجه به شرایط بیماری کرونا آموزش ها و آزمون ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و برای برگزاری بخش عملی کلاس‌ها نیز بر اساس پروتکل‌های ستاد کرونا اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۴۹ – ۰۲۶ تماس حاصل نموده و یا به مرکز جهاددانشگاهی کرج واقع در عظیمیه، خیابان میخک مراجعه نمایند .

لینک ورود به پیش‌ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه و دریافت مشاوره رایگان پس از آن:

http://jalborz.ir/fa/form/233/

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا