نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد
۱۷۴۲ بازدید

رئیس جهاد دانشگاهی البرز از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در قالب تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، احمدرضا فیروزی اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه از ۱۶ دی‌ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون قریب به ۱۴۰۰ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نیمسال دوم در رشته‌های عکاسی، گرافیک، طراحی لباس، معماری، فناوری اطلاعات، طراحی و الگوسازی پوشاک، انیمیشن، نقاشی، مدیریت کسب و کار، بورس، اینترنت و شبکه‌های گسترده، روابط عمومی، تصویرسازی، پوستر و نشانه، و مدیریت امور فرهنگی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت‌نام نمایند.

این مسئول با اشاره به شرایط ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت، گفت: با ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

فیروزی با اشاره به مزیت‌های این مرکز تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به عنوان تنها مرکز تخصصی در حوزه هنر در استان البرز است و علاوه بر حوزه هنر در حوزه‌های فناوری اطلاعات رشته‌های مدیریتی و فرهنگی اجتماعی نیز دانشجو می‌پذیرد.

وی برخورداری از صندوق قرض الحسنه دانشجویی را از دیگر مزیت‌های این مرکز دانشگاهی دانست و افزود: دانشجویان می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق با اقساط ۱۶ ماهه برای پرداخت شهریه و یا پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینانه خود استفاده کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز همچنین از امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج خبر داد و گفت: این مرکز با به کار‌گیری اساتید مجرب و نامی و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت‌های کامپیوتری، کارگاه تخصصی خیاطی، استودیو و آتلیه مجهز عکاسی، کتابخانه و… مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

فیروزی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور و بر اساس شرط معدل آخرین مدرک تحصیلی صورت می‌گیرد.

این مسئول در خصوص نحوه ثبت‌نام در این دانشگاه گفت: علاقه‌مندان می­‌توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه واقع در خیابان میخک عظیمیه کرج، نسبت به ثبت نام در رشته مورد نظر اقدام کنند و همچنین برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۴۹ و ۳۲۵۴۳۷۵۷ تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا