نسخه آزمایشی
۱۱۶۸ بازدید

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی?‍?‍?‍??⛱

?متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۶ آبان ماه فرصت دارند

?متقاضیان ثبت نام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا تاریخ ۶ آبان ماه ۹۹ به سامانه inhb.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

?به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز،  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی واحد استان اجرایی می شود در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود در استان را دارد.

این طرح با هدف ایجاد و بهبود اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کار خانگی،تشکیل زنجیره ارزش با توجه به مزیت ها،حمایت از متقاضیان و پیشرانان مشاغل خانگی و توسعه مشارکت های مردمی و خیرین و ترویج فرهنگ کسب وکار، توانمند سازی اقتصادی افراد، ذیل کسب و کارهای خانگی، فرآیند تامین مالی ایجاد کسب و کارهای خانگی، افزایش سطح درآمد به واسطه بهبود کیفیت تولید،بسته بندی، توسعه بازار و نظام توزیع محصولات خانگی در استان تهران آغاز به فعالیت نموده است. جهت ثبت نام به سامانه inhb.ir قسمت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۳۱ استان مراجعه فرمائید.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

 

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا