نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار پژوهش > تشکیل دبیر خانه رویداد کارآفرینانه «اِکسیر» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز
۷۳۰ بازدید

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی از برگزاری و تشکیل دبیرخانه رویداد کارآفرینانه «اکسیر» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، اولین جلسه طرح برگزاری رویداد کارآفرینانه «اکسیر» پس از شیوع بیماری کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد. این جلسه در حالی آغاز شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا اجرایی شدن این طرح به تعویق افتاده بود و مقرر گردید اجرای آن به صورت مجازی تا مرحله مسابقه نهایی پیش برود.

محسن داورپناه، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در این جلسه از اهمیت برگزاری طرح رویداد کارآفرینانه اکسیر با موضوع محوری تبلیعات، اطلاع رسانی و بسته بندی سخن گفت و افزود: هدف اصلی این رویداد آشنایی و تجربه عملی فرایند ایده‌پردازی صحیح، توسعه ایده، تبدیل ایده به مدل کسب و کار و ارائه آن در حوزه کارآفرینی و کسب و کار است.
وی گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد که تمامی صاحبان ایده از اقشار مختلف جامعه را شامل می شود، به دستاوردهایی مانند آشنایی با مفاهیم اولیه کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و کارآفرینی، آشنایی با نحوه دست یابی به مدل مناسب کسب و کار و تجربه ارائه تاثیرگذار ایده به سرمایه‌گذاران و داوران دست خواهند یافت.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز اظهار کرد: آغاز فراخوان و نحوه ثبت نام در این رویداد به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و در مرحله پیش رویداد، طرح ها و ایده های شرکت کنندگان در حوزه بسته بندی برای تایید در اختیار داوران تخصصی قرار خواهد گرفت.

داورپناه در پایان یاداور شد: اولین جلسه برگزاری این طرح کارآفرینانه در راستای تشکیل دبیرخانه و امور مرتبط به آن در روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه با حضور اعضای معاونت فرهنگی و دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، همکاران فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد البرز و همکاران فرهنگی و پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا