نسخه آزمایشی
۶۶۰ بازدید

 تازه شو، طراوت و نشاط جوانان البرزی

ایسنا/البرز برنامه  تازه شو  به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد توکل(مدرس و مدیرگروه رشته انیمیشن مرکز آموزش علمی-کابردی جهاددانشگاهی کرج) یک برنامه ترکیبی نمایشی است که با هدف پرداخت به موضوعات جوانان شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۹ از شبکه رادیویی البرز به تازگی پخش می‌شود.

موضوعات این برنامه بر اساس پیشنهاد مخاطبان طراحی می‌شود و شامل خواسته و نیازهای دوران جوانی از جمله اشتغال ، ازدواج ، اقتصاد، سبک زندگی ، فضای مجازی و … است .

به گزارش ایسنا، این برنامه دارای بخش‌های مختلفی از جمله تاریخ گرام ( روایتی از دوران قدیم ایران و مقایسه با زمان حال )، وکس پاپ ( صدای جوانان ) ، نمایش کوتاه ( با حضور جوانان ایران کوچک و از اقوام مختلف )، مصاحبه با جوان موفق، ترانه، نقد وگراف ( بسته ترکیبی درباره نقدهای جوانان) و کارشناسی است.

جوانان در زمان پخش برنامه می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۱۶۲ موضوعات و دغدغه های  خود را پیشنهاد دهند یا اگر کار خلاقانه ای به همراه دوستان خود  انجام دادند اعلام کنند و یا تجربه کارآفرینی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند .

گفتنی است این برنامه به تازگی جایگزین برنامه موفق قطار سریع السیر شده که به مدت شش سال بر روی آنتن صدای مرکز البرز بوده است.

از دیگر عوامل این برنامه می توان به فاطمه بابایی (گوینده )، حسام طالبی حقه ( نویسنده و دستیار تهیه کننده )، معصومه احمدی  و رویا زینالی  ( گزارشگر)،  مرتضی مظفری و مرضیه حسنی ( صدابردار )، بهنام صفابخش و سرور رخشانی (آیتم سازان ) و گروهی از بازیگران اشاره کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا