نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج > اخبار آموزشی > بازدید تور علمی کاربینی دانشجویان رشته انیمیشن مدرس گرامی جناب آقای فواد ابراهیمیان
۴۴۸ بازدید

بازدید تور علمی درس کاربینی دانشجویان رشته انیمیشن مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از انجمن سینمای جوانان استان البرز به همراهی مدرس محترم جناب آقای فواد ابراهیمیان در تاریخ سوم بهمن ماه برگزار گردید .

در این بازدید دانشجویان از نزدیک با کلاس ها و تولیدات این انجمن و  روند برنامه های حمایتی این مرکز نسبت به تولید آثار آشنا شدند . در ادامه این بازدید برای دانشجویان در خصوص احداث استودیو و باکس تدوین به صورت خلاقانه و با صرف کم ترین هزینه توضیحات کلی و جامع  داده شد .

در ادامه بازدید جناب آقای مهندس علی بهرامی کارآفرین حوزه تولید محتوا در فضای مجازی در خصوص مراحل تولید موشن گرافیک و همچنین درآمد زایی در بستر فضای مجازی مطالبی کلی را عنوان کردند و دانشجویان را با راههای مختلف نحوه درآمد زایی آشنا نمودند .

در پایان بازدید جناب آقای فواد ابراهیمیان در خصوص تولید اثر و شرکت در جشنواره ها ، نحوه تشکیل کارگروه کاری توضیحات کامل داده و در ادامه به بازدید از آثار منتخب جشنواره ها و شرکت در جلسات نقد و بررسی پرداختن  و خواستار حضور و همکاری فعال دانشجویان در مناسبات هنری  در سطح جامعه شدند .

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا