نسخه آزمایشی
۲۱۹۸ بازدید

قابل توجه آن دسته از دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به اخذ واحد کارورزی اقدام نموده اند،به موارد زیر توجه فرمایند:

مرحله اول:(تعیین و اعلام محل کارورزی)

دانشجویان می بایست ضمن مطالعه قوانین و  شیوه نامه کارورزی (لینک) ،مطابق با رشته تحصیلی، مشخصات کامل محل کارورزی را در سامانه کارورزی (لینک) اعلام نمایند.

مهلت ثبت اطلاعات در سامانه کارورزی تا تاریخ  ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ می باشد.

تذکر۱: در ورود اطلاعات در سامانه کارورزی دقت نمایید.(مسئولیت درج هرگونه اطلاعات اشتباه بر عهده شخص دانشجو می باشد)

تذکر۲: عدم ثبت به موقع اطلاعات در سامانه کارورزی سبب عدم صدور معرفی نامه و در نتیجه حذف درس کارورزی میگردد.

تذکر۳:در صورت عدم تایید محل کارورزی توسط مدیرمحترم گروه یا مدرس محترم، دانشجو میبایست محل جدید کارورزی را پس از هماهنگی با مدرس محترم(حداکثر ۳ روز پس اطلاعیه دانشگاه مبنی بر رد محل کارورزی قبلی) در سامانه کارورزی،مجددا درج نمایند.

 

سامانه کارورزی(کلیک نمایید)

 

مرحله دوم:(حضور در جلسه توجیهی)

شرکت دانشجو در جلسات درسی و توجیهی کارورزی الزامی بوده و در صورت غیبت،عواقبت آن بر عهده شخص دانشجو میباشد.(زمان برگزاری این جلسات متعاقبا از طریق سایت و کانال دانشگاه و یا مدرس محترم اعلام میگردد).

 

مرحله سوم: (دریافت نامه معرفی دانشجو به محل کارورزی)

دانشجویان می بایست پس از دریافت معرفی نامه از دانشگاه،نسبت به درج مهر و امضا از محل کارورزی اقدام نموده و سپس در موعد تعیین شده،معرفی نامه را به دانشگاه تحویل دهند.(تاریخ دریافت معرفی نامه کارورزی متعاقباً از طریق سایت و کانال دانشگاه اعلام می گردد)

 

مرحله چهارم: (حضور در محل کارورزی و تکمیل فرم های کارورزی)

دانشجویان میبایست در محل کارورزی حضور یابند و نسبت به تکمیل فرم های کارورزی مطابق با قوانین و شیوه نامه کارورزی اقدام نمایند.

فرم های خام کارورزی

◊تاریخ شروع کارورزی:۱۴۰۲/۰۱/۱۵

◊تاریخ پایان کارورزی:۱۴۰۲/۰۴/۱۵

نکته:دانشجو پس از اتمام دوره کارورزی،میبایست نامه ای ممهور به مهر و امضا محل کارورزی مبنی بر تائید و اتمام دوره از محل کارورزی دریافت نموده و همراه با فرم های کارورزی در زمان تعیین شده،به مدرس محترم تحویل نمایند.(زمان تحویل فرم ها و تائیدیه کارورزی از طریق سایت و کانال دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد)

تذکر مهم:

•مطالعه دقیق قوانین و شیوه نامه دوره کارورزی توسط دانشجو الزامی می باشد.

•خروجی نهایی تمامی دروس (صرفا عملی،نظری- عملی، کارورزی و پروژه) که از مستندات آزمون پایان ترم دانشجو می باشد در پایان نیمسال تحصیلی توسط مدرسان محترم جمع آوری و به دانشگاه تحویل خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا